iRobot garantinės sąlygos

1. Jūsų įsigytam grindų valymo robotui nuo jo įsigijimo datos, suteikiamos tokios garantijos:

1.1. Roboto motininei plokštei [kompiuteriui] – 2 metų garantinis laikotarpis [galioja tik robotams, įsigytiems iš mūsų distribucinio tinklo: https://www.irobot.lt/kur-pirkti/;
1.2. Visoms roboto dalims, įskaitant korpusą – 2 metų garantinis laikotarpis, išskyrus 2 ir 3 punktuose numatytus atvejus;
1.3. Visų modelių iRobot akumuliatoriams – 12 mėnesių garantinis laikotarpis nuo roboto įsigijimo datos.

2. Garantija negalioja, jei:

– nesilaikyta techninių eksploatavimo sąlygų (perkrova, robotas ilgai nebuvo valomas, buvo netaisyklingai įjungtas, buvo pritaikytos neoriginalios atsarginės dalys, nustatytas ugnies poveikis, į robotą buvo patekusi drėgmė);
– produktas yra sugadintas dėl gamtos stichijos ar mechaninio poveikio;
– buvo bandoma atlikti remontą savarankiškai;
– grindų valymo robotas buvo naudotas ne vidaus patalpose, arba netinkamomis sąlygomis arba gamybos procese;
– robotas buvo transportuotas nepritaikytoje pakuotėje, dėl ko atsirado gedimų;
– yra pažeistas, ar nutrintas roboto serijos numeris.

3. Garantija netaikoma:

– Roomba robotų filtrams, velenams, šepečiams, priekiniams ratams, lemputėms, bei kitoms panašioms keičiamoms detalėms, kurios įrenginio eksploatavimo metu nusidėvi;
– Braava robotų šluostėms, bei kitoms panašioms keičiamoms detalėms, kurios įrenginio eksploatavimo metu nusidėvi.

4. Garantija gali naudotis tik pirmasis prekės pirkėjas ir ji negali būti perduodama toliau;

5. Roboto transportavimą į [ir iš] iRobot techninį centrą pirkėjas atlieka savo transportu;

6. Garantiją ir techninį aptarnavimą Lietuvoje teikia:

Terra Virtuala, SIA

Tel: +370 637 70707
El.paštas: info@iRobot.lt

Pristatyti galima mūsų partneriui:

UAB Robotų servisas
Ukmergės 322, Vilnius
One Business centras, 1 aukštas
+370 607 90010
Darbo laikas:
I-V 10:00-17:00